Kategórie

Na sklade: 2
Dodacia lehota: Skladom na Slovensku
Cena: 6,00 €
Informácie o produkte "Mužský dezinfekčný sprej" Tento dezinfekčný sprej bez obsahu alkoholu poskytuje jednoduchú a spoľahlivú ochranu proti baktériám a vírusom. Vďaka pohodlnej rozprašovacej hlavici je čistenie vašich produktov pre potešenie jednoduché, šetrné k materiálu a zároveň účinné. Satisfyer Men Desinfectant: dôkladne dezinfikujte váš Satisfyer Dezinfekčný sprej pre mužov od Satisfyer je špeciálne navrhnutý pre zariadenia na sexuálnu pohodu, takže dokonale sa hodí pre váš Satisfyer. Aby ste zabránili prenosu choroboplodných zárodkov a baktérií, mali by ste svoj Satisfyer dezinfikovať pred a po každom použití. Nepoužívajte bežný dezinfekčný prostriedok, pretože by mohol poškodiť jemný povrch a urobiť ho poréznym. Čistiaci prostriedok na sexuálne wellness od Satisfyer je obzvlášť šetrný k pokožke a materiálu - so správnou starostlivosťou, čistením a pravidelnou dezinfekciou si môžete svoje zariadenie užívať dlho. Čo musím mať na pamäti pri čistení a dezinfekcii svojich Satisfyers? Povrch vášho Satisfyer môžete umyť teplou vodou a jemným mydlom. Potom navlhčite povrch niekoľkými streknutiami pánskeho dezinfekčného spreja a nechajte niekoľko minút pôsobiť. Potom povrch utrite handričkou, ktorá nepúšťa vlákna. Keď čistíte masturbátora, môžete z puzdra vybrať návlek na čistenie a po dezinfekcii ho poprášiť obnovovacím práškom Satisfyer's, aby materiál podobný pokožke zostal vláčny na dlhú dobu.

Plná (Desktop) verzia